Vi har alle ønsker, som kan være svære at føre ud i livet. Og selvom det aldrig er for sent at udleve sine drømme, har man nogle gange brug for et ekstra skub for at komme i gang. Coca-Cola ZERO SUGAR ønsker at hjælpe med dette og opfordrer derfor danskerne til at prøve noget nyt og udleve deres drømme med en kæmpe klatrevæg, der er formet som den ikoniske Coca-Cola flaske.
LÆS OGSÅ: Sjov og anderledes bytur i København
Læskedrik-virksomheden har ladet sig inspirere af begrebet 'bucket list', der er en ønskeliste over oplevelser, man ønsker at få, mens man lever. Det kan være alt lige fra en personlig eller fysisk udfordring, som man ønsker at klare til steder og seværdigheder rundt om i verden, som man gerne vil besøge.
På Kultorvet i København er 'bucket list' dog blevet til en 'bottle list' ved den 10 meter høje flaskeformede klatrevæg. Ved at klatre op i flaskens kapsel og aflevere sin personlige 'bottle list' deltager man i konkurrencen om at få et ønske fra listen opfyldt.
Hos Coca-Cola håber man, at oplevelsen kan være med til, at flere danskere vil udleve deres drømme.
"Vi vil gerne give danskerne mulighed for at gøre noget, de ikke har prøvet før. Det kan være alt fra at smage en sukkerfri sodavand som Coca-Cola ZERO SUGAR til at bestige Mount Everest. Vi ved, at bjergbestigning og klatring er noget, som rigtig mange danskere drømmer om, men ikke har fået prøvet. Nu giver vi dem chancen med klatrevæggen, og tilmed kan man også deltage i vores konkurrence om at få et andet stort ønske opfyldt, hvis man når helt til toppen af klatrevæggen," fortæller Peter Hædersdal, Senior Brand hos Coca-Cola Danmark.
Klatrevæggen kan prøves på Kultorvet på følgende tidspunkter:
• Fredag den 2. marts kl. 15-18
• Lørdag den 3. marts kl. 10-16
• Søndag den 4. marts kl. 10-15
Den flaskeformede klatrevæg er gratis at prøve for alle, men man skal dog være over 15 år for at give sig i kast med den.