- Ingen tvivl om, at vi danskere er nogle af dem i verden, der benytter de sociale medier mest. Når man er på ferie, er der både tid og masser af indhold at bringe i spil. Herudover er det sjovt at få respons helt umiddelbart, som de sociale medier giver, siger Rikke Koks Andreassen, kommunikationschef i Apollo.
Mere end hver tredje af de rejsende lægger indlæg op på deres Facebook-profil, mens de er af sted. Flere og flere feriegæster efterspørger da også hoteller med internetadgang på lige fod med aktivitetsmuligheder og store familieværelser.
De fleste rejseselskaber opererer i dag også med Facebook-portaler, hvor billeder, rejsebeskrivelser og små statements lægges op. Apollo har eksempelvis en Facebook-side med 93.000 følgere, en Google+ og Instagram profil. Herudover benyttes Tripadvisor, som ligger på Apollos hotel-websider.
Facebook-ferie
Udgivet i RejserFB: Vi giver den fuld gas på FB og andre sociale medier, når vi er på ferie.
Senest fra Redaktion
Skriv en kommentar
Udfyld venligst alle felter markeret med (). HTML er ikke tilladt.