Den tidligere opvasker John Jefferis har knoklet sig op fra bunden til nu at være ejer af Coco Reef Resort på Tobago, Bermuda og Panama. Samtidig driver han selskaber indenfor flycatering, udlejning af ferievillaer, restauranter og gallerier.
Og han har en vej og kun en vej til toppen – en hemmelighed til succes, som han gerne deler med andre:
- Ved hvert eneste personalemøder siger jeg altid, at arbejdet i servicebranchen er som at være på et teater. Her i Caribien har vi naturen som et fantastisk scenetæppe, hvor restauranten eller hotellet er scenen og personalet er skuespillere, og nogle netop er stjerner. Vi er kun så gode, som den sidste oplevelse kunden kan huske.
Filosofien bag kalder han "Hire for attitude - Train for skills", og ud fra den udvælges hver enkelt medarbejder. En positiv attitude er alfa og omega for at få en karriere i servicebranchen. Det handler om gøre andre mennesker glade og lykkelige, uanset om man arbejder som concierge, køkkenhjælper eller i toppen af ledelsen.
Coco Reef Tobago kan bookes via Apollo Rejsers vinterprogram til Tobago. Det mondæne hotel ligger direkte på stranden og vejende palmer danner en fin ramme om opholdet.
Stedet har swimmingpool, to restauranter, bar, fitnesslokale og spa.
Coco Reef Tobago
Udgivet i RejserHØJ STANDARD: På Resortet Coco Reef Tobago har en tidligere opvasker sat standarden for service helt i top.
Tagget under
Senest fra Redaktion
Skriv en kommentar
Udfyld venligst alle felter markeret med (). HTML er ikke tilladt.