Annoncørbetalt indhold
Det kan godt være det virker lidt gammeldags, men nogen gange, så er det de gode gamle ting, som virker bedst.
Markedsføring med brochurer har eksisteret i mange år. Folk deler brochurer ud i supermarkeder, velgørenhedsbegivenheder, på gågaden og mange andre steder. Har du overvejet, hvordan du kan optimere din markedsføring? Her er 3 gode grund til, hvorfor du bør gøre det med brochurer.
1. Brochuren er unik
Vi kan lige så godt sige det ærligt, alle er trætte af online reklamer. Vi gider ikke se flere YouTube reklamer, Instagram adds og tilbud på Facebook. Når du markedsføre med brochurer, så skiller du dig ud fra mængden. Det er svært at ignorere en fysisk brochure, som man får stukket i hånden.
2. Brochurer er billige at lave
Det er faktisk i langt de fleste tilfælde billigere at få trykt en brochure, end det er at lave online reklamer. I dag er det billigere end nogensinde at få lavet brochurer, så du mister ikke penge på at reklameføre på denne måde. Du kan få trykt en bunke flotte brochurer til en ganske overkommelig pris.
3. Brochurer skaber opmærksomhed om din virksomhed
Når man ser reklamer online, så scroller man hurtig forbi uden overhovedet at ænse, hvad det er man kigger på. Når man får en brochurer i hånden, så bliver der med det samme vakt en interesse. Især hvis brochuren har et fedt design, flotte farver, lokkende overskrift og så videre. Få din virksomhed til at skille sig ud ved, at lave en brochurer, som skaber blikfang.
4. En brochure kan bruges til mange ting
Brochuren er en meget alsidig form for markedsføring, da den faktisk kan bruges stort set over alt. Den kan deles ud til kundebesøg, til messer, forretnings-events, åbent hus og meget mere. I selve brochuren kan du trykke reklamer, kontaktinformationer og links til jeres hjemmeside, hvis I har sådan en. På den måde kan brochuren bruges til at opfange potentielle kunders opmærksomhed.
5. Brochurer ser professionelle ud
Der er noget helt særligt ved, at stå med en fysisk brochure i hånden. Det emmer af professionalisme, når ens virksomhed har flotte brochurer at dele ud. De enkle former og rene linser ser enormt professionelt ud. Selvfølgelig er det op til dig, hvordan indholdet skal designes. Hold dig til enkelte farver, et overskueligt design, masser af fængende billeder og en letlæselig tekst, som fanger læserens opmærksomhed.